Сепаратор дизельного палива FM100 розрахований на використання в дизельних паливних системах з пропускною спроможністю до 300 літрів / годину і діапазоном потужностей дизельних двигунів від 50 до 350 кінських сил.
Фільтри цієї серії складаються з литого алюмінієвого верхнього основи-колектора з різними варіантами виконання нарізного приєднувального порту до М14х1,5 включно і широкого діапазону різних фільтруючих елементів і додаткових модулів.
Запатентована система "Key Track" гарантує установку тільки правильно підібраного оригінального фільтруючого елемента, тим самим гарантуючи захист паливної системи дизельного двигуна від механічних забруднень і води.
Ефективність відділення води: до 95%
Комплектація сепаратора:
Корпус сепаратора
Паливний фільтр 5 мкм.
Характеристики:
Тонкість фільтрації: 5 мікрон
Потужність двигуна: від 50 до 350 кінських сил (HP) / від 37 до 261 кіловат (kW)
Максимальна швидкість потоку палива: 300 літрів на годину (5 літрів за хвилину) / 80 галонів в годину (US)
Максимальний робочий тиск: 60 P.S.I. / 413 кПа / 4.2 кгс / см2 / 4.1 атм / 4.1 Бар.
Різьба портів на корпусі: М14х1,5 або М12х1,5 (на вибір)
Застосовується як остаточний фільтр
Запатентована конструкція захисту від "скручування" елемента
Країна виробник сепаратора: США
№ елемента 31873
Габарити фільтра-сепаратора FM100
Додатковий фільтр тонкого очищення 5 мікрона (Final Filter) забезпечує основний захист паливної системи.
Фільтр водовіддільник може використовуватися в комбінації з вашим заводським фільтром або в комбінації з попереднім фільтром 150 мікрон або 30 мікрон для поліпшення очищення дизпалива, а також для збільшення міжсервісного інтервалу заміни фільтра.
Додатково можна встановити підігрів на 12 вольт Stanadyne 32364, датчики наявності води або забруднення фільтра, помпу підкачки, а також колбу для контролю наявності води.
!!! Увага штуцера та заглушки в комплект не входять.
Необхідні монтажні комплекти: з прямим штуцером або с регульованим штуцером
Fuel Filter Water Separator
Вывод такой: аппарат хороший ! Советую