Сепаратор палива Parker SNAPP

Серія SNAPP ™ - це компактний одноразовий паливний фільтр водовіддільник з чудовими фільтруючими можливостями. На відміну від звичайних невеликих фільтрів, яких використовується елемент, що нагвинчується, для обслуговування якого потрібно стрічковий ключ, фільтр SNAPP має запатентовану систему кронштейнів і швидко фітинги, які усувають необхідність в ущільненні або різьбі. Це дозволяє виконувати заміну швидко, легко і без використання інструментів. Для обслуговування фільтра потрібно всього 6.35 см переднього зазору, що робить його придатним для установки там, де вам це потрібно.

Цілісна, ударостійка нейлонова структура корпусу фільтра SNAPP з'єднана з монтажним кронштейном зі сталі з порошковим покриттям або з нержавіючої сталі для захисту від корозії в будь-яких умовах (морське застосування). Прозорий збірний резервуар дозволяє точно контролювати якість палива. Також доступний дренаж з самовентиляцією для легкого видалення води.

В основі паливного фільтра SNAPP лежить запатентована Racor технологія Aquabloc. Aquabloc® - це унікальне інженерне середовище, яке включає в себе гофри з проміжками між складками і градуйовану структуру пір для збільшення брудоємності і продовження терміну служби фільтра. Матеріал є водонепроникним і стійким до іржі, вловлює забруднення, а спеціально оброблена поверхня відокремлює і об'єднує воду від палива: змушуючи воду збиратися у великі краплі, які потім падають в прозору ємність для збору.

Елементи Aquabloc доступні в трьох різних категоріях, включаючи:

30 мікрон (98% при 30 мікронах) - ідеально підходить в якості попереднього фільтра для захисту наступних фільтрів від надмірного забруднення. Продовжує термін служби фільтрів двигуна. Швидкість потоку палива складає 129 літрів на годину для бензину і для дизельного палива за допомогою фільтра SNAPP.

10 мікрон (98% при 10 мікронах) - вловлює більше забруднюючих речовин, ніж 30 мікрон елемент, і більш ефективно затримує воду. Продовжує термін служби всієї паливної системи. Швидкість потоку палива складає 129 літрів на годину для бензину і 98 літрів на годину для дизельного палива за допомогою фільтра SNAPP.

2 мікрона (98% при 4 мікронах) - Забезпечує максимальне видалення і фільтрацію води і здатний захистити всі сучасні системи упорскування, значно продовжуючи термін служби фільтрів двигуна, які важко обслуговувати. Швидкість потоку палива складає 151 літр в годину для бензину і 98 літрів на годину для дизельного палива з використанням фільтра SNAPP.

Як це працює:

Фільтр SNAPP може бути встановлений в паливопроводі між баком і двигуном. Фільтр «замикається» в монтажному кронштейні. Швидко фітинги забезпечують швидке підключення до паливопроводу. Вхідні і вихідні порти можна замінити при потребі перевернувши фільтр SNAPP в скобі. Заміну фільтра можна виконати, натиснувши на язички швидкороз'ємного фітинга, знявши і встановивши новий фільтр (від випускного отвору старого до впускного отвору нового), перевстановити паливопровод і заклацнувши новий фільтр в кронштейні.

Сфера використання:

Сільське господарство
Будівництво
Виробництво електроенергії
Видобування нафти та газу
Автомобілі та позашляховики
Морський транспорт

Застосування:
• Дизельні та біодизельні двигуни
• Бензинові двигуни

Особливості:
• Маючи ширину всього 9,73 см і відстань між болтами від 2 до 2-1 / 2 дюймів, фільтр і кронштейн SNAPP легко замінюють існуючі фільтри і можуть бути встановлені в будь-якому місці.
• Бистроз'ємні фітинги виключають необхідність в інструментах, роблячи заміну фільтрів швидкої, простий і безболісною.
• Видаляє воду, яка потрапляє в систему через конденсації в паливному баку. Будь-яка вода, яка присутня в паливному потоці, сприятиме зростанню бактерій, які можуть викликати засмічення фільтрів і привести до утворення корозійних кислот. Потім чутливі компоненти іржавіють і кородують, що призводить до ерозії і зносу найважливіших компонентів паливної системи.
• Видаляє тверді частинки, присутні в повітрі, які потрапляють під час заправки, такі як пісок і кремнезем.
• Заощаджує час і гроші за рахунок виключення позапланового обслуговування і позапланових простоїв через відмови компонентів системи.
• Підходить як для морських, так і для не належать до морських застосувань.

Особливості та характеристики:
• Розроблено для двигунів з витратою палива до 151 літрів на годину для бензину і 98 літрів на годину для дизельного палива.
• Міцна, стійка до корозії, ударостійка конструкція з нейлону.
• Стійкий до корозії міцний кронштейн з нержавіючої сталі або сталі з порошковим покриттям.
• Універсальний кронштейн вміщує від 2 до 2-1 / 2 дюймів між болтами.
• У комплект входять два прямі швидкороз'ємні з'єднання із зовнішнім різьбленням для шланга 3/8 дюйма.
• Запатентоване середовище Aquabloc має рейтинг «2», 10 або 30 мікрон.
• Прозорий збірний резервуар із зливом, що самовентилюється (опціональний закритий резервуар)
• Сумісність з бензином E10, дизельним паливом, биодизелем до B20
• Розрахований на стрибки тиску до 3.5 Бар



Схожі статті
Контакти

Залишилися питання - зателефонуйте нам?

+38 (098) 328 32 00

+38 (099) 339 55 53

Зв'яжіться з нами по пошті

office@fuel-manager.com.ua

Ми в соціальних мережах

Платіть за допомогою карти

 

Fuel Manager © -