Принцип роботи та особливості обслуговування сепараторів для дизельних двигунів
Дизельні сепаратори забезпечують якісне очищення дизпалива від води, сміття та інших сторонніх домішок. Якщо знехтувати очищенням, забруднене паливо завдасть серйозної шкоди двигуну і його компонентам, вкоротить експлуатаційний термін паливної системи. Необхідно зауважити, що від сторонніх домішок не застраховане навіть високоякісне дороге дизпаливо: хоч і в менших кількостях, але чужорідні частинки там присутні.
Деякі сучасні паливні сепаратори для дизельних двигунів працюють за гранично простим принципом, що складається з трьох кроків:
- На першому етапі дизпаливо, потрапляючи в сепаратор, пропускається через спеціальні канали і обертається за принципом центрифуги. Завдяки цьому процесу вода, пил, сміття і все, що важче за дизельне паливо осідає на стінках контейнера-відстійника і стікає вниз;
- На другому ступені очищення високоефективний паливний сепаратор для дизельного двигуна пропускає пальне через розташовану всередині спеціальної колби систему лопатей. Через рвучку зміну спрямованості потоку найдрібніші частинки, що пройшли перший етап чищення, осідають на лопатях і, накопичуючись до певної кількості, скочуються на дно резервуара. Потім паливо піднімається вгору;
- Третій крок очищення передбачає проходження дизельного палива через гофрований картридж фільтра. На цьому етапі відсіваються залишкові мікрочастинки домішок, а очищене пальне потрапляє в магістраль, де нагнітається і через підкачувальний насос негайно надходить безпосередньо до паливного насоса. Якщо паливний сепаратор оснащений підігрівом, то крім описаних процесів здійснюється підігрівання дизеля.
Обслуговування дизельного сепаратора не потребує складних маніпуляцій. Коли на дні колби накопичиться певна кількість бруду і води, необхідно відкрутити болт розгерметизації і відкрити зливний кран під резервуаром-відстійником.
Швидко зв'язатися з нами через месенджер